حذف معاونت پرستاري از چارت وزارت بهداشت منتفي است
 
پرستاران فردا
 
 
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : mehdi

حذف معاونت پرستاري از چارت وزارت بهداشت منتفي است
آنطور که معاون پرستاري وزارت بهداشت عنوان داشته است، اين وزارتخانه طرحي براي حذف معاونت پرستاري از چارت وزارت بهداشت ندارد.


 به گزارش خبرنگار مهر، دكتر مسعود فلاحي معاون پرستاري وزارت بهداشت خبر حذف اين معاونت را تكذيب كرد و گفت: در ملاقاتي كه با وزير داشتيم، ايشان هر گونه تغيير ساختاري در اين مقطع زماني را منتفي دانسته و اظهار داشت: با همين ساختار موجود، كار را ادامه مي دهيم و برنامه اي براي تغيير ساختار نداريم ولي در طي مسير، اگر لازم بود تغييراتي در ساختار وزارتخانه انجام دهيم پس از طي مراحل كارشناسي و جلسات در صورت نياز اقداماتي صورت خواهد پذيرفت و اين مساله كلي است و آنهم خاص معاونت پرستاري نيست.


 وي افزود: فعلا هيچ مطلبي در اين خصوص به اينجانب اعلام نشده و مكاتبات و اقدامات كما في سابق با عنوان معاونت پرستاري در حال انجام است. و از نظر اداري هم اين معاونت رسميت داشته و دارد.


 فلاحي از سازمانها و نهادهاي پرستاري خواست بر شايعات دامن نزنند و از متشنج نمودن اوضاع خودداري کنند.


 از سوي ديگر، يعقوب جعفري رئيس شوراي عالي نظام پرستاري نيز گفت: معاونت پرستاري حذف نشده است و وزارت بهداشت نيز طرحي براي حذف اين معاونت ندارد.


 وي با تأکيد بر عدم حذف معاونت مراقبت و پرستاري در وزارت بهداشت افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي نيز طرحي براي حذف معاونت مراقبت و پرستاري ندارد.


 جعفري اضافه کرد: پرستاران و سازمان نظام پرستاري پيگير مصوبات مجلس در خصوص شروع تعرفه گذاري خدمات پرستاري، اجراي کامل قانون ارتقاء بهره وري و ساير مصوبات از جمله اجرايي شدن 5 مصوبه اخير هيئت دولت هستند.


 رئيس شوراي عالي نظام پرستاري گفت: مصوبات مجلس و هيئت وزيران چيزي نيست که مسئولان بخواهند به سادگي از اجراي آن خودداري کنند و از نمايندگان نيز مي خواهيم حسب وظيفه ذاتي خود بر اجراي قوانين مصوب نظارت کنند.


 وي اضافه کرد: از دولت تدبير و اميد و وزير بهداشت هم تقاضا داريم با تدبير لازم زمينه اجرايي شدن هر چه سريعتر  مصوبات را فراهم کند تا انشاء الله بارقه اي از اميد و نشاط در جامعه پرستاري پديدار شود.

 جعفري خاطر نشان کرد: انشاء الله نفع اين اقدامات در درجه اول به مددجويان و بيماران رسيده و پرستاران نيز به خواسته هاي صنفي خود برسند
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین